HERBALİFE ÇÖREK OTLU KURABİYE

    Herkese yeniden merhabalar, bu gün sizlere her unla denenmiş olan çörek otlu mini kurabiyelerin en sağlıklı halini paylaşacağım. Sizlere daha önceki yazımda da bahsetmiştim fakat bilmeyenleriniz için yinelemek isterim;
Ben gerçekten çok harika bir Psikodiyet ve wellness koçundan destek alarak hayatımı düzene soktum. Yetmedi kendisine öyle sımsıkı yapıştımki eğitimler aldım ve almaya devam ediyorum. O da yetmedi Herbalife ürünleri ile tanışıp öğrendiğim tekniklerle birleştirerek bir şekilde hayatıma dahil ettim ve şimdi de öğrendiklerimi çok sevdiğim sanal defterime yani bloguma uygun hale getirdim.

 Yazımın başında da dediğim gibi bugun sizlerle tuzlu kurabiyenin en sağlıklı formunu paylaşacağım.En sağlıklı diyorum çünkü verdiğim malzemelerle yapıldığı taktirde bir sürü besin değerini bünyesinde barındırıyor. Protein, lif ve bazı vitaminler açısından çok zengin bir öğün haline geliyor. Lafı daha fazla uzatmadan detaylara geçelim :)

herbalife

MALZEMELER

  • Herbalife Heartwell
  • Herbalife Pro-boost
  • Herbalife Multi-Fiber
  • Zeytin yağ
  • Yumurta
  • Kabartma Tozu
  • Tuz
  • Çörekotu
  • Süzme Peynir (ben ekstra proteinli tercih ettim)
HAZIRLANIŞI
  Tarifte ölçüler hakkında bilgi vermediğimin farkındayım. Herbalife ürünlerini bilmeyenleriniz için yinelemeliyim ki ürünler kişilerin ihtiyaçlarına göre özel olarak düzenlenmekte. Bu yüzden eğer bu tarifleri yapmak, ürünleri hayatınıza dahil etmek istiyorsanız lütfen benimle burayı tıklayarak whatsapp uygulamasından ya da burayı tıklayarak instagram hesabımdan benimle iletişime geçiniz. Görüşmek üzere...

Yorumlar