HERBALİFE BROWNİE TARİFİ

    Herkese selamlar, uzunca bir aradan sonra hayatımda çoklu değişiklikler yaparak geri geldim. Şahane bir Yaşam Koçu ile tanıştım ve hayatıma çok güzel dokunuşları oldu. Sonra bu ilişkimizi daha da ileriye taşıdık ve eğitimler almaya başladım. Sayesinde Psikodiyet Koçu ve Wellness Koçluğu eğitimleri aldım ve eğitimlere katılım göstererek kendimi geliştirmeye devam ediyorum.

   Bu bilgiler yetmedi bir de Herbalife ürünlerini hayatımın bazı alanlarına dahil ettim. Mutfak aşkımı hepiniz biliyorsunuz. Sağlıklı besleneceğim diye kek, pasta, waffle, kurabiye gibi gıdaları komple hayatımdan çıkartmak istemediğim için arayış içerisindeydim. Sonunda Herbalife ürünlerini buldum ve artık besin değeri olan kek, waffle, pasta ve tatlı tuzlu kurabiyeler ile mutfağımı ve midemi şenlendirmeye devam :)

   Ürünler sayesinde hem sevdiğim lezzetlerle hayatıma devam ediyorum hem de proteini, lifi ve vitamin oranları ile günlük ihtiyaçlarımı karşılıyorum.

   Böyle değerli bilgileri de kendime saklayamazdım. Tek sorun şu ki sizlere kullandığım malzemelerin oranlarını veremeyeceğim çünkü ürünler kişinin ihtiyaçlarına göre tüketilmeli. Bunu duyduğunuza sakın üzülmeyin çünkü Herbalife Koçluğu eğitimimi de başarıyla tamamladım :)

    Eğer sizde besin değeri olan bu harika tariflerle öğünlerinizi şenlendirmek, misafirlerinizi ağırlamak isterseniz benimle iletişime geçmeyi ve size uygun oranda ürünleri düzenleyebileceğimi unutmayın.

   

Herbalife

MALZEMELER

  • Yumurta
  • Herbalife Tri blend
  • Herbalife Vanilya Shake
  • Kakao
  • Kabartma Tozu
  • Zeytinyağ
  • Süt
HAZIRLANIŞI:

   Yukarıda da bahsettiğim gibi ürünlerin ölçekleri hakkında bilgi veremiyorum. Herbalife ürünleri kişiye özel olarak ihtiyaçları doğrultusunda kullanılmalıdır. Eğer detaylı bilgi alıp ürünler ile öğünlerinizi şenlendirmek istiyorsanız bana buraya tıklayarak whatsapp hattımdan ya da buraya tıklayarak instagram hesabımdan ulaşabilirsiniz. 

Yorumlar