OREOLU CHİA TARİFİ

   Oreo sevenlere selam olsun!! Biliyorum chia nekadar sağlıklı bir öğün olsada ben içine oreo ekleyemeden yapamadım :) Oreo ile yaptığım için puding kısmını tatlandırmadım. Eşim bu tarifime bayıldı eminim bütün oreo sevenler bunu deneyince çok sevicekler. İşte ister öğün ister ara öğün olarak tüketebileceğiniz muhteşem tatlım Oreolu Chia Puding;
Oreolu Tarif

MALZEMELER:

  • 2 yemek kaşığı silme chia tohumu
  • 1 çay bardağı süt
  • 1 paket oreo bisküvi
  • Yarım nar
YAPILIŞI:
   Öncelikle şekersiz tariflerimdeki Chia Puding tarifindeki gibi süt ve chia tohumlarını tel çırpıcı ile 2- 3 dakikada bir kıvam bulana kadar çırpın. Bol bol çırparsanız hem tohumlar birbirine yapışmaz hem de daha çabuk kıvam alır.
   Oreo bisküvileri rondo ile toz haline getirin. Toz haline getirdiğiniz oreoların yarısı ile servis yapacağınız kase yada cuplarınızın alt kısımlarını doldurunuz. Diğer yarısını ise üzerini süslemek için ayırınn.
   Yeterince kıvam alan chia pudinginizi, oreo ile doldurduğunuz cuplarınıza paylaştırın. Ayıkladığınız nar taneleri ve kalan toz oreonuz ile dilediğiniz gibi süsleme yapıp. 10 dk dolapta dinlendirdikten sonra afiyet ile tüketebilirsiniz. Sevgiler...

Yorumlar

zeynep dedi ki…
çok güzel oldu teşekkür ederim :)) sayenizde..
CadıTozu dedi ki…
Beğenmenize çok sevindim :) Afiyet olsun...