KIRMIZILI BEBEK KAPI SÜSÜ

   Herkese bu güzel yaz gününden selam olsun :)
Yaz mevsiminin gelişi ile yine kendimi düğün kına hazırlıklarına vererek, sizlerin arzuları doğrultusunda anılarınıza kendi emeklerimi de kattım ve bu arada da bloga fazla zaman ayıramadım.
Buralarda sizlerle her anı paylaşma fırsatı bulamadım ama çok verimli bir yaz oldu benim için :) Hem arada kendimi sizlerin hazırlıklarına eşlik ederken oyaladım hemde boş kalan zamanlarda bol bol gezdim. Umarım sizlerde benim kadar keyifli bir yaz mevsimi geçirmişsinizdir.
   Lafı daha fazla uzatmadan sizlere çok severek yaptığım, mevsimin son işini paylaşmak istedim :)
Blog üzerinden bana ulaşan sevgili Ahu Hanımın yeni doğacak olan kızı Ela için çok cici bir kapı süsü hazırladık. Hazırladık diyorum çünkü minik Ela'nın kapı süsünü hazırlarken Ahu Hanımın içine sinmesi için her anında resimleri paylaşıp birlikte ilerledik :) Yapım aşaması o kadar keyifli geçti ki buradan Ahu Hanım'a sevgilerimi iletmeden geçemeyeceğim....
   İşte karşınızda inanılmaz keyifle yapmış olduğum ve sonucunda herkesi kendine hayran bırakan kapı süsü;
baby shower

   Dilerim sevgili Ela da ilerde severek odasında bu süsü kullanır. Çünkü daha önceden de bahsettiğim bebek kapı süsü olarak kullanmış olduğunuz bu çalışmamı daha sonra sevgili bebeğinizin odasının duvarını süslemek için uzun yıllar kullanabilirsiniz.
   Bebek bekleyen herkese hayırlı, sağlıklı ve güzel ömürlü evlatlar dilerim.... 
Sevgi ile kalın....


 

Yorumlar