2015 YILBAŞI SÜSLERİ

Çam Ağacı

   Herkese merhabalar, umarım hafta sonunuz en az benim ki kadar keyifli geçmiştir. Öncelikle haftanın ilk iş günü olması nedeniyle hepinize güzel bir hafta geçirmenizi dilerim. Ben geçen sene de olduğu gibi aralık ayı gelir gelmez yeni yılı karşılama telaşına girmiş bulunmaktayım :)
   Geçen sene bu telaşımı sizlerle 2014 YILBAŞI HAZIRLIKLARI VE SÜSLEMELER  ile   2014 YILBAŞI SÜSLERİ  başlığı altında paylaşmıştım. 2014 eşim ve benim evli olarak karşıladığımız ilk yılbaşımızdi ve bir sürü süs almıştık ama bu yılbaşına özel süslerimiz de olmasını istediğimiz için ufak tefek eklemelerimiz oldu :)

çam ağacı süsü

Baykuş şeklinde olan bu yılbaşı süsünü İKEA da görür görmez aşık oldum :) Nedense oldu bitti baykuş figürlü aksesuarlar her zaman dikkatimi çekmiştir ve severek kullanmışımdır. Bu çam ağacı aksesuarı ikili olarak satılmakta ve bu rengi beğenmeyenler için dore renk seçeneği de yapılmış.

Noel Baba

Noel baba şeklinde yılbaşı süsünü de geçen sene İKEA nın internet sitesinde görünce almak istemiştim ama mağazaya gittiğimde kalmamıştı.Bu sene yeniden geldiğini görünce dayanamadım hemen aldım :) Çok ucuz bir aksesuar olmasının dışında paket içeriğinin 10 adet olması da bence ürünü almak için daha da cazip kılıyor.
,
Paşabahçe yılbaşı süsü

Bu renk renk ve pırıl pırıl olan yılbaşı süslerimi ise geçen sene yılbaşına 4 gün kala Paşabahçe mağazasında bulup hemen almıştım. Geçen sene sizlerle bu ürünü paylaşma fırsatım olmadığı için bu sene yazıma eklemek istedim.Ürün bu senede mağazalarında mevcut mu bilmiyorum ama bir ara uğrayıp hem sizler hemde kendim için bir göz atacağımdan emin olabilirsiniz :)
   
   Bu yılbaşı süslemelerinin dışında ağacınızı ışıklandırmayı sakın ihmal etmeyin. Şu anda size yazımı yazarken havanın kararmaya başlamasıyla birlikte hemen yaktım ve izlemesi o kadar keyifli ki bence ışık Yılbaşı Ağacının olmazsa olmazı :)
  
    Bu günlük benden bu kadar. Dilerim, 2015 yılı hepimize sağlık, huzur, mutluluk, bol kazanç ve tüm dileklerimizi beraberinde getirsin... Her şey o güzel gönüllerinizin dilediği gibi olsun  ve her zaman musmutlu anlar yaşayın.Şimdiden Mutlu Yıllar dilerim...

  



Yorumlar