2014 YILBAŞI SÜSLERİ

  Merhabalar, güzel bir hafta sonunun ardından sizlerle paylaşmak için sabırsızlandığım yeni süslerimin resimlerini sonunda çekebildim. Daha önceden de sizlerle ''2014 YILBAŞI HAZIRLIKLARI VE SÜSLEMELER''  başlığı altında bu senenin süslerinden bahsetmiştim ve yeni süsler bulup alırsam sizlerle paylaşacağıma söz vermiştim :)
  İşte sizlere verdiğim sözü tutuyorum ve sizin çam ağaçlarınız içinde güzel bir çeşit olacağını düşünerek fotoğrafları paylaşıyorum;
 
Çam ağacı süsü
 
Resim de gördüğünüz bu süsün üzeri güzel kar tanesi figürü ile süslenip orta kısımların taş yapıştırılarak çok şık bir hale getirilmiş.
Tepe Home dan aldığım bu süsün adet fiyatı 5.50 TL  
 
Beyaz çam ağacı süsü
 
 İlk paylaştığım fotoğraftaki gibi bu çam ağacı küresinde de kullanılan figürlerin bazı yerlerine parlak taşlar yapıştırılarak değişik bir çam ağacı süsü elde edilmiş.
Tepe Home dan alınan bu süsün de adet fiyatı 5.50 TL
 
Mor Simli Çam Ağacı Süsü

İşte bu alışverişteki en severek aldığım süs bu :) Evimin perdeleri ile uyumlu olan bu süs yakından çok daha pırıl pırıl ve şık duruyor. Simleri çok parlak olmasına rağmen hiç dökülme yapmadığını da bilmenizi isterim.
Bu süs Tepe Home da ikili olarak satılmakta  8.50 TL
 
Pembe Simli Çam Ağacı Süsü
 
Bu süste benim pembeye olan merakımdan dolayı, eşimin bana almadan duramadığı çam ağacı süsümüz oldu :) Kendisine beni her zaman düşündüğü için sizlerin huzurunda bir kez daha teşekkür ederim :)
Yukarıda ki resimde paylaştığım süsün pembesi olduğu için fiyatları da aynı.
 
Bu hafta evimizi ve çamımızı süslemek için aldığımız cicilerim umarım sizlerin de zevkine hitap etmiştir ve işinize yarar bilgiler verebilmişimdir. Hepinize sağlık ve mutluluk dolu bir hafta dilerim. Sevgi ile kalın...

Yorumlar