SÖZ-NİŞAN TEPSİSİ


  Merhabalar,
bugün sizlerle  evlilik aşamasının olmazsa olmazı söz tepsisi çalışmalarımdan bazısını paylaşacağım;
Daha önce hiç dikkatimi çekmeyen bu konu evlilik telaşım ile gündemime bomba gibi oturdu :D
Eşimin ailece beni istemeye gelecekleri tarihin kesinleşmesi ile beni bir telaş aldı. Önce sözde ne giyineceğimi çılgınca ararken esas gerekli olanın aslında yüzüklerin koyulacağı tepsi olduğu aklıma geldi :)
  Elbise konusu bir köşede bekleye dursun dedim ve tepsi aramaya başladım fakat sonuç benim için hayal kırıklığı oldu :( Bulduğum bütün tepsiler aynı tarzdı ve bence çok basitti.
  Benim aradığım şık ve etkileyici olup aynı zamanda da çok fazla benzeri olmayıp bana hatıra kalacak bir şeydi...
  Nereden mi buldum? İş tabi ki başa düştü ve ben kendi tepsimi kendim evdeki tepsiyi ve makası süsleyerek yapmak zorunda kaldım. İyi ki de yapmışım çünkü her gören bayıldı ve siparişler almaya başladım. İşte kendi tepsimi ve çok sevdiğim bir arkadaşıma yaptığım söz-nişan tepsisinin resimlerini sizlerle paylaşıyorum. Umarım beğenirsiniz ve dilerim sizlere de yardımım dokunabilir.


Söz-Nişan Tepsisi

Söz-Nişan Tepsisi

Nişan Tepsisi



Yorumlar