NİKAH ŞEKERLERİ'M

  Merhabalar, işte yeniden kendi yaptıklarım ile karşınızdayım. Bu sefer de sizlerle başka bir telaşlı dönemimi paylaşacağım.
  Benim evlilik hazırlıklarım kısa bir döneme sığmak zorundaydı çünkü eşim askerden gelir gelmez söz kestik ve 3 ay için de de evlilik için gün aldık :) Anlayacağınız her şeyi yetiştirmeye yetmesi için dolu dolu bir 3 ay geçirdik.
  Nikah davetiyelerini seçerken nikah şekerlerimizin de olması gerektiği geldi aklımıza ve beni büyük bir telaş sardı :) Şekerlere bakınmaya başladık. Aklımda hiç bir şey olmasa da işe yarayacak bir şeyler aradığımı biliyordum. En azından saklanabilecek bir şey olmalıydı, kullanılabilmeliydi. Tabi ben bu kadar detaycı olunca beğendiğimiz bütün nikah şekerleri haddinden çok daha pahalıya çıkıyordu.
  Eşim her ne kadar beğendiğimin olmasını, parayı düşünmememi söylese de ben hiç bir şeye haddinden fazla para vermek istemiyordum. Bir türlü hem zevkime hem de bütçeme uyacak iki özelliğe sahip ürünü bir arada bulamayınca kendim yaparım dedim :) Eşim bununla bari sen uğraşma dese de dayanamadım :)
  Öncelikle ne yapmak istediğime karar verdim. Davetlilerimin çekmecelerinde bile kullanabileceği lavanta keseleri yapmaya karar verdim. Sonra yine bize özel bir şey olmasını istediğim için keselere  eşim ile birlikte bize özel olacak bir logo hazırladık. İstediğimiz logo ve yazı karakterlerini ayarladıktan sonra baskıdan gelen saten keselerimi  aksesuarlar ile süsleyerek hazırlamaya başladım. Tam 330 tane kese hazırladıktan sonra sonuç beni ve davetlilerimi memnun etmeye yetti. Umarım sizlerde beğenirsiniz. Sevgi ile kalın...

Nikah Şekeri

Nikah Şekeri

Yorumlar