BEBEK KAPI SÜSÜ


Merhaba,
Bebek Kapı Süsü
  Şimdi sizlerle en büyük sevinçlerimden birini paylaşacağım;
İkinci kez teyze olacağımı öğrendiğim anda başladı, 9 ay sonra karşılama nasıl olacak telaşım :)İnternette yine araştırmalara başladım. Kapı süsü önceliğimdi. Aradığım öyle bir şey olmalıydı ki boncuğumun odasını da süslemeliydi...
  Araştırmalarımın sonucu yine bir yere varamasa da aklıma fikirler gelmesine büyük katkıda bulundu. Sonuçta yukarıda resimde gördüğünüz kapı süsünü yaptım. Doğduğunda kapısını süsleyen bu balonlu kız şimdide güzel Sine ciğimin odasının duvarını süslemekte.
  Her gören çok değişik ve farklı bir kapı süsü olduğunu söylediği için sizlerle paylaşmak istedim. Doğum telaşı araştırmalarınıza yardımım dokunur belki :)
  Kendi bebekleri içinde yaptımak isteyen anneler benimle iletişime geçebilirsiniz yardıma her zaman hazırım.
 Sevgiler...

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Merhaba,

Gerçekten kapı süsünü çok beğendim. Nerede yaptırdınız hakkında bilgi verebilirseniz çok sevinirim. Teşekkürler şimdiden...
CadıTozu dedi ki…
Merhabalar, beğenmenize çok sevindim :) Kapı süsünü sipariş üzerine istenilen renklerde ben yapıyorum.
Unknown dedi ki…
Fiyatı hakkında da bilgi verebilirseniz sevinirim
CadıTozu dedi ki…
Fiyat isme göre değişmekte. Harf sayısı önemli. Eğer ilgileniyorsanız senemanli@gmail.com dan bana isimi mail yolu ile gönderirseniz fiyat verebilirim. İyi günler dilerim....