2016 YILBAŞI SÜSLERİ

   Merhaba, 2016 yılının son ayına girmiş bulunmaktayız ve ben hem kendim hemde sizler için yeni yıl hazırlıklarımı tamamlamış bulunmaktayım :) Bu haftasonunu bir çok yerde gezerek değerlendirdim ve en çok beğendiğim yılbaşı ağacı süslemelerimi sizlerle paylaşacağım. 
   Bütün AVM lerde süslemeler yavaş yavaş başladı fakat mağazalara yeni yıl indirimi henüz uğramamış gibi duruyor. Önceki seneler de Yılbaşı Ağacı süsleme tavsiyelerimi sizlerle 2014 YILBAŞI SÜSLERİ ve 2015 YILBAŞI SÜSLERİ  başlıkları altında paylaşmıştım. Ozaman paylaştığım yazılarımdaki süslemeler de hala aynı mağazalarda satılmakta hemde fiyatlar çok değişmemiş. Şimdi gelelim bu sene ki favorim olan süslere;

cupcake süs
Benim için bu yılın en gözde süsü bu oldu.Yemek bloggerının bu süsü fark etmemesi mümkün değildi :) Euro Floradan aldığım bu süsün fiyatı 5.49TL hemde kutudan 2 adet CupCake çıkıyor...

2016 yılbaşı süsü

Bu fotoğraftaki süslerin biblo gibi oluşunu ve surat ifadelerini çok sevdiğimiz için aldık. Ağacımızda standart top süsler dışında farklı aksesuarları kullanmayı çok seviyoruz. Sol taraftaki sevimli süs 4.39TL uçan Noel Baba ise 5.99TL fiyatlar ile Euro Florada satılmakta.

2016 yılbaşı süsü

Yılbaşı dendiği zaman Noel Baba figüründen sonra bir çoğunuzun aklına Kardan Adam geliyordur heralde :) Bu Kardan Adamın surat ifadesi öyle çok hoşuma gittiki hiç düşünmeden attım sepete :) Sevdiklerinize hediye olarakta götürebilirsiniz çünkü çok güzel bir kutusu vardı ve fiyatı 6.79TL ye Euro Florada satılmakta.

İkea yılbaşı süsü

Yukarıda görmüş olduğunuz süslemeleri İKEA mağazalarında bulabilirsiniz. Bu sene çok değişik süslemeler getirmişler fakat benim tercihlerim bunlardan yana oldu. Sol taraftaki süsün paket içeriğinde 2 adet bulunmakta, Cam kalp olan süsün paket içeriği ise 3 adet süsten oluşuyor ve sadece  19.99TL

   Her sene yeni yılı karşılamak için o seneyi hatırlatması adına ağacımıza süs alıyoruz ve eski süslerimize ekleyerek Yılbaşı Ağacımızı şenlendiriyoruz. Benim Yılbaşı Ağacında en sevdiğim şey ışıklandırma olduğu için onu asla unutmamanızı tavsiye ederim.
   Son olarak hepinize yeni yıldan umduğunuz, hayalini kurduğunuz herşeyin sahibi olmanızı ve 2017 yılının önceki senelerinizi aratmayacak kadar güzel geçmesini dilerim.... 2016 yılının son günlerini güzel anılarla doldurmanızı tavsiye ederiö. Herşey gönlünüzce olsun.... Sevgi ile...


Yorumlar