LEZZETLİ BEBEK KURABİYELERİ

Merhabalar,
Bebek kurabiyesi
 
resmini paylaşmış olduğum kurabiyeler güzeller güzeli yeğenime yaptığım doğum ikramlıklarından. Aslında hiç aklımda yoktu bunları yapmak fakat yakışıklı abisi ile oda süslerini ve karşılama hazırlıklarını yaparken bana '' Teyzeciğim, benim kardeşime de bebek kurabiyesi yapar mısın?'' demesi ile araştırmalarım başladı. Yaptığım bütün tarifler bir tanecik Berke'min onayından geçtikten sonra istediğimiz lezzete ulaştık :)
  Hoş geldin ağacımızı,dağıtılacak hediyelik anahtarlıklar ile kurabiyeleri asarak süsledik.Gelen ziyaretçiler kurabiyeleri nerede yaptırdığımızı sorduklarında aldıkları cevap karşısında çok şaşırdılar. Benim yaptığıma önce inanamadılar çünkü inanılmaz lezzetli olmuşlardı. İçerisinde tarçın, fındık, limon kabuğu ve gizli lezzetim (sır malzemeler de bana kalsın :) )vardı. Hem göze hem de damağa hitap eden bu kurabiyelerin tadına her bakan bir tane daha istedi. Allahtan hediyelik olarak ağaca astıklarımın dışında da yapmış ve güzel bir tepsi ile ortaya koymuştum.
  Kısacası kurabiye yapmaya yakışıklımın isteği ile başladım ve o günden sonrada gelen siparişleri yaparak devam ettim. Zamanla diğer kurabiyelerin resimlerini de toparlayıp inşallah sizlerle paylaşacağım.
  Eğer sizlerde doğum günleri, yeni doğan bebek hazırlıkları, sünnet hediyelikleri, kına ve düğün gibi organizasyonlarınızda tadımlık ikramlıklarınızda olsun istiyorsanız benimle iletişime geçebilirsiniz. Sevgi ve mutluluk ile kalın...
 
Minnie Mouse Kurabiye


Yorumlar